סרטוני תדמית

היתרונות הרבים של סרטוני תדמית לעסקים

חיבור רגשי ודימוי חיובי הם מרכיבים חזקים ביותר בעולם העסקים שמתאפיין בתחרות אין סופית. בעלי העסקים הרבים של ימינו נאלצים לעבוד קשה מאוד כדי להצליח בעידן התחרותי בו אנו חיים ולא להפסיק להוכיח את הייחוד של העסק שלהם.

כדי להצליח להגיע לחשיפה, להיכנס לתודעה של קהל היעד, לצבור לקוחות, לשמור על הלקוחות הקיימים ולייצר לעצמם מוניטין חיובי ודימוי של עסק אמין ומוצלח, על בעלי העסקים לפעול במגוון מישורים. 

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לחשיפה, לייצר מוניטין חיובי ולחזק את הקשר הרגשי שבין העסק ובין הלקוח הפוטנציאלי והקיים הוא לייצר סרטוני תדמית.

מה זה סרטוני תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון שמעורר רגשות חיוביים כלפי העסק. הסרטונים מדגישים את היתרונות של העסק ואת הסיבות שבגללן כדאי לקבל ממנו שירות ולא מהעסקים המתחרים שלו, מציגים את העסק באופן מושך, זורם וקליל ומעבירים מסר שיווקי ממוקד ביותר.

ההצגה הקצרה והמתומצתת של העסק מתבצעת על ידי שלושת ה-ממי”ם: מסר, מיתוג ומיצוב – כל האלמנטים הללו מתחברים יחדיו כדי להדגיש ולהעצים את החזקות של המותג.

הנה דוגמה לסרטון שיכול להעלות חיוך גדול על הפנים, כן, גם אם מדובר על רופא שיניים… שימו לב למוזיקה, לבחירת השחקנים, למיקום, לזוויות הצילום, למסר, למותג וליתרונות הגדולים של המותג על פני המתחרים שלו:

חיבור רגשי ודימוי חיובי הם מרכיבים חזקים ביותר בעולם העסקים שמתאפיין בתחרות אין סופית. בעלי העסקים הרבים של ימינו נאלצים לעבוד קשה מאוד כדי להצליח בעידן התחרותי בו אנו חיים ולא להפסיק להוכיח את הייחוד של העסק שלהם.

כדי להצליח להגיע לחשיפה, להיכנס לתודעה של קהל היעד, לצבור לקוחות, לשמור על הלקוחות הקיימים ולייצר לעצמם מוניטין חיובי ודימוי של עסק אמין ומוצלח, על בעלי העסקים לפעול במגוון מישורים. 

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לחשיפה, לייצר מוניטין חיובי ולחזק את הקשר הרגשי שבין העסק ובין הלקוח הפוטנציאלי והקיים הוא לייצר סרטוני תדמית.

מהם סרטוני תדמית מצויירים?

 

 בעזרת סרטוני תדמית מצוירים ניתן גם להתאים את הסרטון לקהל היעד, לבחור את סוג ההנפשה והקולות ולשלב חוש הומור.

חברה שמתמחה ביצירת סרטוני אנימציה תוכל לייצר רושם עז על הצופים משום שהיא תייצר סרטון מושקע (למשל בדו ממד או תלת ממד) ותשתמש בכלים מתקדמים שיהפכו את הסרטון למקורי, ומושך.

דוגמה לסרטון אנימציה בדו ממד שיוצר על ידי חברת אנימיישן קאובוי:

סרטוני תדמית – סרטונים קצרים – השפעה ענקית

סרטון תדמית לא צריך להיות ארוך – ההפך הוא הנכון, סרטון קצר יוכל להשיג בדיוק את המטרה.
בעידן בו כמות הסרטונים שמועלים לאינטרנט כה עצומה והמחסור בסבלנות של הגולשים רק מתגבר, יש להקפיד לייצר סרטונים מדויקים, קצרים ויצירתיים, רק בצורה זו יהיה ניתן להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים.

חברה מקצועית שמתמחה ביצירת סרטוני תדמית תערוך מחקר מעמיק לעסק. במסגרת המחקר יאותרו המסרים המדויקים אותם רצוי להדגיש בסרטון אנימציה לעסק

בהמשך, תדע החברה בדיוק באילו אמצעים להשתמש כדי שהמסרים יועברו בצורה יצירתית, מושכת וייחודית.

קולות, טונים, צבעים, שפה, תלת ממד, דו ממד ואפילו שתיקות הם חלק מהותי מיצירת סרטון מוצלח.
חברה מקצועית ובעלת ניסיון תדע כיצד לייצר את המתכון הנכון ביותר – כך שהסרטון יעביר את המסרים בצורה ברורה, ידגיש את היתרונות הבולטים של החברה ואת ייחודה ויהיה מותאם לקהל היעד.

שימו לב לטונים של הדיבור בסרטון הבא: 

רוצים סירטון בלתי נשכח?

Call Now Button דילוג לתוכן