fbpx

סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל

איך להזניק את העסק עם סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל

תוכן איכותי ומעניין הוא אחד מהאמצעים החשובים ביותר לקדם את אתר העסק שלך.

איכות הכתיבה, מקוריותה ומילות המפתח המוטמעות בה, מאפשרות לך להעלות את דירוג האתר בגוגל ולחשוף את העסק שלך לכמות הולכת וגוברת של גולשים שיהפכו, בתקווה, ללקוחות הקבועים החדשים שלך.

צריך, אמנם, לקחת בחשבון את אופי ההתנהלות של הגולש הממוצע. מהפכת המידע הפכה אותנו לחסרי מנוחה. רבים מאיתנו מרפרפים על תוכן באינטרנט במהירות ורצים לתוכן הבא. לכן, כדי לתפוס את הצרכן, עלינו למשוך את תשומת לבו באמצעים נוספים.

אחד האמצעים היעילים ביותר לכך הוא הפקת סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל שיעבירו את כל המידע החיוני על המוצר שלך בצורה מהירה, נגישה ומעניינת יותר ויגרמו לגולש חסר המנוחה לעצור לרגע ולהקשיב. אלו כמה טיפים יעילים להפקת סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל.

 

להחזיק את הגולש

הגולש הממוצע יישאר בדף אינטרנט כ-15 שניות. משמעות הדבר היא כי עלינו ליצור סרטון שייצור עניין ויגרום לו להישאר ולהקשיב כבר בשניות הראשונות.
פתיחה כמו “לא נמאס לך לשלם כל כך הרבה על חבילת האינטרנט שלך?” או “כמה פעמים יצא לך ליהנות ממוצר שנותן לך בדיוק את מה שצריך?”
עשויים למשוך את תשומת הלב. אם הצלחנו להחזיק את ההקשבה למשך 30 שניות, הסיכויים שיתעורר עניין במוצר עולים משמעותית. שזירה של
תוכן אינפורמטיבי מעניין, הצגת סיפור פיתוח הרעיון באופן מושך, תוכן ויזואלי שימשוך את העין וכמובן מעט הומור, יעלו את הסיכויים שיצפו בסרטון עד סופו.

אבל לא להחזיק יותר מדי!

כאשר מפיקים סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל, מומלץ לא לעבור את 30 שניות באורך הסרטון. עד כמה שישנם אמצעים שיכולים להחזיק את הגולש בהקשבה,
לאמצעים האלו יש גבולות וסרטון ארוך מדי עשוי לעייף, לשעמם וליצור אנטגוניזם.

קישורים חיצוניים

לסרטון וידאו יש סיכוי של מעל פי 50 להגיע לתוצאות ראשונות בגוגל על פני דף טקסט והסיכוי להקלקה עולה ביותר מ-40%. זה בדיוק אחד הדברים שהופכים
סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל לכלי יעיל וחשוב כל כך לקידום האתר. כדי להגביר את החשיפה שלך משמעותית, מומלץ ליצור נקודת כניסה נוספות אל האתר
שלך על ידי פרסום הסרטון בפלטפורמות וידאו שונות. העלאת הסרטון ל-Vimeo, Dailymotion או Metacafe, יאפשרו לגולשים להגיע אליך מנקודות רבות ומגוונות.

הפלטפורמה החשובה ביותר שכדאי לעבוד איתה, אמנם, היא כמובן YouTube שמהווה כיום את המרחב החשוב והנפוץ ביותר לסרטוני ווידאו ובנוסף נמצאת בבעלות גוגל.
כך ניתן לתייג את הסרטון ביעילות בפלטפורמה, לייחס לה מילות מפתח מגוונות ולפרסם בידיעה שהאתר מסונכרן עם גוגל ומציג תוצאות ממנו בעדיפות גבוהה.

הצבת הסרטון במרכז המסר שלך

הפקת סרטונים לקידום עסקים בדיגיטל? כעת חשוב שנאפשר להם לעמוד במרכז הבמה ולהיחשף למספר רב ביותר של גולשים. בכל פנייה ללקוחות פוטנציאליים
בניוזלטר, במייל, דרך כרטיס הביקור הדיגיטלי ובכל אפיק אחר בו אנו שולחים תוכן שיווקי, ניתן לצרף את הסרטון. כך אנו פותחים את התוכן שלנו עם מדיה מעניינת
ומושכת ומעלים משמעותית את הסיכוי לרכישה דרך התוכן הפרסומי שלנו.