fbpx

5 סיבות מדוע סרטון שיווקי מקצועי הוא קריטי בפרויקט גיוס המונים

פרסום בוידיאו ככלי לגיוס הון

גיוס ההמונים עובד. יותר מ- 4.9 ביליון דולר גייסו באמצעות האתר הפופולרי Kickstarter בלבד, והמגמה הזו לא מראה שום סימנים להאטה. רעיון מימון ההמונים שינה את תפיסת העולם הכלכלית של עסקים בכך שאיפשר לחברות וארגונים לקדם רעיונות חדשניים תוך סיכון נמוך ורווח גבוה.

הפקת סרטונים שיווקיים מקצועיים הם בין הכלים שיעזרו לכם לנצח

יחד עם זאת, אל תתבלבלו – מימון הקהל אינו פשוט וקל כמו שקמפיינים מצליחים עשויים לגרום לו להיראות. למעשה, רוב הפרויקטים של מימון ההמונים נכשלים. מה מפריד בין המנצחים והמפסידים? וידאו הוא ללא ספק אחד הגורמים החשובים ביותר.

5 סיבות למדוע ראוי שלכל קמפיין מימון המונים רציני יהיה סרטון ייחודי ומקצועי:

1. פרוייקטים עם פרסום וידאו מצליחים יותר במימון המונים. Kickstarter מדווחת כי לפרוייקטים ללא סרטון תדמית וידאו יש 85% יותר סיכוי להיכשל מפרוייקטים עם סרטון. נתון זה מוכיח כי התורמים הפוטנציאליים רואים ערך רב בסרטון שלכם – אז תנו להם סרטון מקורי, מקצועי, שכדאי לצפות בו!

2. רעיון הופך למציאות – משעמם לראות אדם זר מספר על רעיון – לא משנה כמה רעיון זה יכול להיות מוצלח. בעזרת הפקת סרטונים שיווקיים תוכלו להמחיש את הרעיונות שלכם בצורה יעילה בהרבה – להוסיף עומק, עוצמה ומקוריות להצגת המוצר.

3. פרסום וידאו מעורר תגובה רגשית – במיוחד כשמבוצע נכון. אומרים שתמונה שווה אלף מילים – המדע מוכיח שבצדק. אנו מתוכנתים להגיב לסרטון בצורה הרבה יותר רגשית מאשר לתמונות או טקסט מודפס. סרטון טוב, המיוצר במקצועיות ומשלב סינמטוגרפיה מעוררת עם מוזיקה מושלמת, ייצר בוודאות תגובה רגשית, אפילו בקרב הקשוחים שבצופים.

4. לבלוט מהקהל. קיימים עשרות אלפי קמפיינים למימון קהל בחוץ: סרטון נהדר יבדיל אתכם מכל הרעש הזה.

5. הצהרת כוונות – אנחנו רציניים. אף אחד לא רוצה לתת כסף למישהו שלא רציני בפרויקט שלו. על ידי השקעת סכום קטן בסרטון מרגש ובלתי נשכח, תוכלו לעורר אמון בקהל שלכם, אמון שיוביל להשקעה.

.בואו להפוך את פרויקט מימון ההמונים שלכם להצלחה. צרו קשר עוד היום עם קאובוי אנימציה לקבלת הצעת מחיר להפקת סרטוני אנימציה לעסקים.