fbpx

עריכת וידאו מקצועי – עריכה עצמית או חברה מקצועית

כך תשיגו את תשומת לב הקהל שלכם

היום כשהאינטרנט הפך לזירת המסחר הגלובלית הפופולארית ביותר בעולם, שמשמש גם ככלי שיווקי לעסקים, למידע בכל תחום שתרצו וגם לשיחות ודיונים במדיות החברתיות, ניתן לומר בבטחה כי עשרות ואולי מאות מיליוני גולשים מחוברים לאינטרנט בכל רגע נתון. 

כשאתם גולשים באינטרנט, או מתעדכנים ברשתות החברתיות, אתם נחשפים למגוון פרסומות וסרטוני תדמית, חלקם עוברים ביעף על פניכם ואתם ממשיכים הלאה וחלקם מושכים את תשומת ליבכם, הם מעניינים, מסקרנים ופעמים רבות אתם נכנסים וצופים בהם עד סופם. מה שונה באותם סרטונים? אולי עריכת הוידיאו.

ללא ספק ניתן לומר כי הסרטונים שמשכו את תשומת ליבכם, עשו זאת כי גם הנושא דיבר אליכם, אך בנוסף הם היו עשויים מעניין יותר, וערוכים באופן מקצועי, קצבי עם מוסיקה מתאימה וגם קריינות או כותרות. סרטי תדמית ופרסום אלה הם ברוב המקרים, סרטי וידאו מקצועיים שעברו עריכת סרטונים מקצועית המופקים על ידי חברה מקצועית.

מהו סרט וידיאו מקצועי ?

סרט וידיאו תדמיתי מקצועי לעסק הינו מוצר שניתן לייצרו באופן עצמאי, בעבודה עצמית וניתן ומומלץ כמובן, לצרוך אותו בהזמנה ולקבל עשייה מקצועית, איכותית ואחראית אצל חברת הפקה לסרטי וידיאו המספקת שירותי הפקה, צילום , ועריכת סרטי תדמית שיווקיים לעסקים.

מהי עריכת וידיאו מקצועי ?

עריכת וידיאו תדמיתי שיווקי או פרסומי עבור עסק או חברה, היא אחד השלבים המכריעים במראה התוצר הסופי , העריכה המשפיעה לאין ערוך על יעילותו של הסרט בשיווק העסק והגדלת ההכנסות. 

סרט וידיאו תדמיתי זקוק לעריכת וידיאו מקצועי, איכותי, כזה שיתן דגש למוצר ולאסטרטגיית השיווק שלו, עריכה שתהיה קצבית וקולחת שתלווה במוסיקה מתאימה, ושתשלב את הכותרות והקריינות במקומות המדויקים שיתנו את הדגש הנכון למוצר ובתזמון המדויק .

מהם היתרונות של עריכת וידאו מקצועי על ידי חברה?

כשאתם מזמינים סרטוני תדמית לעסקים פרסומי עבור העסק שלכם או כל סרטון אחר, גם סרט לחתונה או ליום הולדת או לבר המצווה, או לאירוע חברה, אתם מקבלים שירות של אנשי מקצוע מיומנים בעריכת וידיאו, עורכי וידיאו מקצועיים , וכמו בכל מקצוע אין להשוות את התוצר שהם יספקו לכם לעומת התוצר שתקבלו בעריכה עצמית.

עורכי וידיאו מקצועיים, הם אנשים שלמדו והשקיעו שעות של התמחות ורכישת ניסיון בעריכת והפקת וידאו, בדרך כלל הם בעלי מספר שנות ניסיון בעריכה, ובשל כך הם שולטים ומתמחים בכל מערכות העריכה החדשות בשוק, ובתוכנות העריכה הממוחשבות, המאובזרות בתוכנות מתקדמות ובטכנולוגיה החדשנית והעדכנית ביותר. כך גם נראית התוצאה הסופית של סרט תדמיתי הערוך באופן מקצועי . 

מהו תהליך עריכת וידאו מקצועי של סרטון תדמיתי?

התהליך של הפקה צילומים ועריכה עד למוצר פרסום סופי של סרטון תדמית מקצועי, הוא תהליך מקצועי כמו כל מוצר אחר. 

שלבי הפקת סרט תדמיתי ועריכת וידיאו כוללים :

סיעור מוחות ויצירת קריאייטיב מדוייק ומתאים עבור המוצר או העסק, 

כתיבת תסריט מדויק ומפורט, הכולל תמונות ושוטים לצילומים, טקסטים קריינות וכותרות בהתאם לקונספט הקריאייטיבי שיופיעו בסרטון.

ליהוק המשתתפים בסרט בין אם אלה שחקנים, פרזנטורים, או סטטיסטים

איתור לוקיישנים או אולפן המתאימים לכל הצילומים הנדרשים

שכירת אנשי צוות וציוד מקצועי הכוללים במאי, צלם, איש סאנוד, עורך תאורן מאפרת ומלבישה.

לאחר הצילומים, חומר הגלם מגיע אל העורך שמופקד על העריכה והפיכת הצילומים לסרט.

העורך עובר על החמרים המצולמים, בוחר את השוטים הטובים ביותר ועורך אותם בהתאם לתסריט, בתוספת מוסיקה, קריינות וכותרות, בנוסף עובד העורך על תיקוני צבע ברמה גבוהה ואפקטים ממוחשבים המקנים לסרט הסופי מראה מקצועי איכותי ושיווקי.