fbpx

סרטונים לקידום ממומן בפייסבוק

איך סרטונים לקידום ממומן בפייסבוק יזניקו את העסק קדימה?

אם יוצא לך לפתוח את הפייסבוק שלך לעתים קרובות, בוודאי שמת לב שהפיד שלך הולך ונעשה מוצף בכמות אדירה של סרטונים.

כבעלי עסק, חשוב שנשים לב למגמה הזו ונדע לשייך אותה למגמה שיווקית הולכת ומתפתחת. הנתונים אינם משקרים –
סרטונים לקידום ממומן בפייסבוק פשוט עובדים. מחקרי שיווק רבים רואים אותם כאחד הכלים היעילים ביותר לקידום
העסק ברשתות החברתיות ומעבר לחשיפה הרבה שהם מספקים, יש להם את הפוטנציאל להעלות את שיעור יחס
ההמרה שלך במאות אחוזים.

יתרונות סרטונים לקידום ממומן בפייסבוק

  • ויראליות – וידאו הוא מדיום מושך ומדבק. רובנו לא נטריד את חברים שלנו עם טקסט ארוך שעניין אותנו, אלא אם כן מדובר במשהו ממש מיוחד שאנחנו מרגישים שהם חייבים לקרוא.
    עם סרטונים, אמנם, אנחנו מרשים לעצמנו הרבה יותר. סרטון תדמית מעניין, מצחיק ובעל ערך מוסף הוא בעל פוטנציאל אדיר לשיתופים שיפיצו את המותג שלך לכל עבר.
  • אופטימלי לפלטפורמה – פייסבוק בנוי בהרבה מובנים להצגת סרטונים. ראשית, פייסבוק מאפשר לך לקדם במימון כל סרטון שהעסק שלך מעלה לדף שלו. בנוסף,
    הסרטונים מופעלים באופן אוטומטי תוך גלילה בפיד והופכים כל מכשיר נייד לאפיק שיווקי ישיר לצרכן.
  • תוכן מוזרם היישר לתודעת הלקוח – מחקרים רבים נעשו כבר על הטלוויזיה כמדיום המאפשר לצופה לקבל מידע באופן פאסיבי. סרטונים לקידום ממומן בפייסבוק
    אינם שונים במובן הזה. מדובר באחד הכלים היעילים ביותר לגייס אנשים למסר שלך.

אז מה עובד?

יש כמה כללי אצבע שאם נשמור עליהם, מובטחים לנו סרטונים לקידום ממומן בפייסבוק שיהיה ויראליים, יעילים ושאי אפשר יהיה להתעלם מהם.

תדמית פרסונלית ונגישה

פייסבוק מורכבת בסופו של דבר מאנשים ומושתתת על עיקרון של קהילה. אנשים רוצים להרגיש שהם שומרים על קשר עם אנשים ומעבירים ביניהם רעיונות,
משתפים פעולה ורוקמים קשרי חברות. לכן, חשוב שגם הפעילות העסקית שלך בפייסבוק תתכתב עם המגמה הזו ותשדר גם בסרטונים לקידום ממומן בפייסבוק.

תדמית אנושית ככל שניתן. במובן הזה, צילום שלך במכשיר נייד, כאילו רק רצית לשתף את החברים שלך בכמה חידושים שנורא מרגשים אותך בעסק, באווירה שמשדרת
כולה קז’ואל תתקבל הרבה יותר טוב ברשת החברתית.

לצייר להם את זה

קהל היעד שלנו רגיל לקבל את כל המידע שהם זקוקים לו בלחיצת כפתור ולרוץ מיד לתוכן הבא. כדי לשמור על סבלנות וקשב הצרכן, חשוב שנשמור על התוכן מזמין
באופן ויזואלי ונגיש בדרכי הצגות קלות ונגישות. על ידי שימוש בקטעי אנימציה קצרים שמסבירים על תהליך הרכישה או אופן השימוש במוצר, למשל, או על ידי שימוש
ב- אינפוגרפיקות צבעוניות ומזמינות, ניתן להעביר כמות אדירה של מידע מבלי לשעמם או לייגע את הצופים.

קריאה לפעולה

הכי חשוב לזכור, הצופים שלך לא יודעים מה אנחנו רוצים שהם יעשו עם הסרטון שראו. כדי שהסרטון לא יישאר רק כתוכן בידורי או כתשדיר לשירות הציבור,
חשוב שנקרא אותם לפעולה. יש המון פעולות שנוכל להציע לצופים שלנו. לסיים את הסרטון עם משפט כמו: “רוצים ללמוד עוד על החידוש המהפכני שלנו?
עשו לנו לייק בדף!” או, “שתפו את הסרטון עם 5 חברים כדי לקבל את המוצר ב-30% הנחה” יכולים להיות יעילים ביותר, בעיקר בתוך הפייסבוק.