fbpx

סרטונים לקידום במדיה חברתית

סרטונים לקידום במדיה חברתית – חשיפה מירבית לעסק

כיום, כדי לשמור באמת על הרלוונטיות של העסק שלך, הנראות שלך בפלטפורמות הדיגיטליות היא קריטית. בהתחשב בעובדה שמעל ל-75% מהצרכנים בוחרים בדיגיטל בתור הזירה העיקרית שלהם לקבלת מידע על מוצרים ורכישה שלהם, אין כל פלא שכבר 80% מהעסקים בישראל הקימו אתר אינטרנט לעסק. עם כל הכבוד לאתר, אמנם, מהפכת המידע הביאה איתה שינויים מהפכניים באופן בו אנחנו צורכים תוכן. עם כל העושר שזורם דרך האפליקציות ישר לכף ידינו ברשתות המדיה החברתית לסוגיהן, האתר הרשמי הופך ליחסית מגושם ומקובע. לכן, כדי לחזק את הנראות שלנו ברשת, חשוב שנשמור על נוכחות במדיה החברתית. אחד הכלים העוצמתיים ביותר לעשות זאת הוא באמצעות סרטונים לקידום במדיה חברתית.

למה דווקא למדיה חברתית?

בוודאי שאלת את עצמך, “כבר הפקתי לעצמי סרטון תדמית מעולה שמופיע באתר שלי, לשם מה נחוץ לי סרטון נוסף?”. זו שאלה מצוינת שהתשובה אליה מחדדת את כל המהות של הקידום הדיגיטלי. לכל אחד מאפיקי הקידום בדיגיטל יש מאפיינים משלו שמייחדים אותו מהאחרים. בעזרת המאפיינים האלו קל מאוד לבצע פילוח שוק ולייעד את המשאבים שלנו בצורה יעילה לאפיקים האפקטיביים ביותר. באותו האופן בדיוק, חשוב שנייעד סרטונים לקידום במדיה חברתית המותאמים למאפיינים הייחודיים האלה.

ערוץ השידור העיקרי שלך

בישראל, כ-80% מהמשתמשים גולשים באינטרנט בעיקר דרך המכשיר הנייד. הגלישה מהנייד נעשית בעיקר דרך אפליקציות מדיה חברתית בהן המידע נגלל מטה ומטה במהירות מסחררת. במציאות כזו, הפקה של סרטונים לקידום במדיה חברתית היא קריטית על מנת לבסס את מעמדך ברשת.

להתבלט בשטח

כדי ליצור סרטון מוצלח לרשת חברתית, חשוב מאוד שניצור עניין בשלב מוקדם מאוד. כאמור, המידע נגלל במהירות וכדי לתפוס את תודעת הצרכן, אנחנו חייבים להתבלט. מאחר וברשתות החברתיות הסרטונים רצים ללא סאונד בעת גלילה, כאשר אנחנו אומרים להתבלט, אנחנו מתכוונים בעיקר לפן הוויזואלי בסרטונים לקידום במדיה חברתית.

לא לחשוש לתפוס מקום

דרך אידיאלית לתפוס את תודעת הצרכן היא לתפוס שטח משמעותי מהפיד בעת הגלילה. בחירה של פורמט וידאו מלבני רחב תופס את העין, מתפרש על שטח גדול יותר בתצוגה וקשה להתעלם ממנו. פריטים גדולים ובולטים על המסך בתחילת הסרטון עשויה לגרום לגולש לעצור ולהקדיש מעט תשומת לב.

לגרות את החושים

שימוש באלמנטים הנעים באינטנסיביות, גוונים חזקים ומנוגדים ואפקטים שתופסים את העין מוכחים מחקרית כמעודדים מעורבות צרכן.

תכנון קפדני של תוכן הסרטון

חשוב שנפתח את הסרטון בשאלה שמושכת את תשומת הלב, בעובדה מפתיעה שתאתגר את הצופה ותפתה אותו לבדוק איך הדבר ייתכן. דרך נוספת למשוך את העין היא באמצעות פנייה לרגש. שימוש בדימויים שמעוררים רגשות חיוביים כמו תינוקות, בעלי חיים חמודים, קידום של מטרה חברתית הקרובה ליבו של קהל היעד שלך וחמה עכשיו באקטואליה המקומית או הומור הוכחו מחקרית כאפקטיביים ביותר על מנת לגייס את הצופים.

חשוב שנזכור, סרטונים לקידום במדיה חברתית הם הכלי האידיאלי לשימוש ברשתות החברתיות ומאפשרים לך להציג את המותג שלך במקום הקרוב ביותר לצרכן הפוטנציאלי שלך, דרך המכשיר הנייד שנמצא בכף ידו והולך אתו לכל מקום. לכלי פרסומי כזה, אין כל תחליף.

שירותים נוספים באנימיישן קאובוי: סרטוני אנימציה לעסקים | עריכת סרטונים | הפקת וידאו לעסקים