fbpx

סרטון תדמית באנגלית

הפקת סרטון תדמית הינה משימה מאוד מרכזית שעל כל עסק אשר מעוניין לפרוץ קדימה בענף שבו הוא פועל, לבצע אותה היטב שכן מדובר בכרטיס הביקור העסקי אשר אליו נחשפים לראשונה, הלקוחות הפוטנציאליים ומתוודעים לעסק, לעומדים בראשו, למוצרים ולשירותים שהוא מספק לקהל הלקוחות ועל השאיפות והתוכניות העסקיות שלו לטווח הארוך. מדובר בסרטון אשר מטרתו לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות הקיים ולכן יש להתייחס אליו במלוא הרצינות והאחריות ולעבוד בהתאם לכל השלבים והכללים על מנת להפיק סרטון תדמית אשר ישיג את מטרותיו במלואם. 

על מנת למצות סרטון תדמית במלואו, תוך מימוש כל מטרותיו העסקיות, יש להתאימו לקהל היעד ולנסות לרתק אותם לצפות בסרטון מתחילתו ועד לסופו, תוך ספיגת כל המסרים השיווקיים הטמונים בתוכו. ברגע שפונים הן לשוק המקומי והן לשוק הגלובאלי, יש להתאים את הסרטון לקהלים השונים וליצור סרטון תדמית באנגלית אותו ניתן לשווק לקהלים בחו”ל ובנוסף, ליצור סרטון תדמית בעברית, אשר יתאים לקהל הישראלי. כמו כן, אופי החברה ישפיע על סוג סרטון התדמית, כאשר חברה מתחום ההייטק אשר פועלת רבות בשווקים הבינלאומיים, תיצור סרטון תדמית בשפה האנגלית שכן מרבית לקוחותיה בארץ ובחו”ל, הינם לקוחות אשר עובדים בשפה האנגלית ומנהלים קשרים עסקיים בשפה זו. 

כללים ליצירת סרטון תדמית בשפה האנגלית

יצירת סרטון תדמית אשר מכוון לשפה האנגלית, צריך להיעשות תוך תכנון נכון ומפורט אשר יקיף נושאים רבים שיש לתת לגביהם התייחסות במהלך הסרטון. על מנת ליצור סרטון תדמית איכותי ומקצועי, אשר ישיג את מטרותיו במלואו, יש לפעול בהתאם לשלבים הבאים:

יעדים ומטרות – בשלב הראשון יש ליצור תיאום ציפיות בין הלקוחות לבין חברת המדיה אשר אמונה על הפקת הסרטון. יש לציין את מטרות הסרטון, מה מעוניינים להשיג באמצעותו, מיהו קהל היעד אליו מעוניינים לפנות ולשבות אותו, מהו המוצר או השירות אותו מעוניינים לשווק והחזון לעתיד של החברה. 

הכנת תסריט –  בשלב זה יש לכתוב תסריט איכותי ומפורט לפרטי פרטים. כאשר מעוניינים ליצור סרטון תדמית בשפה האנגלית, יש לכתוב את התסריט באנגלית כאשר מי שצריך להיות אמון על כתיבת התסריט באנגלית, חייב להיות דובר השפה האנגלית על בוריה, על מנת שהטקסט יהיה ברמה הגבוהה ביותר. אין לכתוב תסריט בעברית ולאחר מכן לתרגם אותו לאנגלית שכן התרגום עלול לפגוע במסר ובמילים הספציפיות המוטמעות בטקסט, אשר מטרתן להעביר את המסר בצורה אפקטיבית. 

מאפייני הקהל – בשלב זה עליכם לאפיין את הקהל אליו אתם מעוניינים לפנות. יש להכיר היטב את מאפייני הקהל ולדעת למה הם מתחברים יותר ולמה הם מתחברים פחות. ככל שנכיר יותר טוב את קהל היעד, נדע יותר כיצד להתחבר אליהם ולהטמיע בצורה חזקה יותר, את המסר השיווקי. שלב זה מאוד חשוב, על מנת להתחבר כמה שיותר טוב לקהל היעד, להבין אותו ולדעת מה עלול לפגוע בו או ליצור השפעה שלילית בינו לבין הלקוח.

קריינות מותאמת לשפה – כאשר מעוניינים להפיק סרטון תדמית בשפה האנגלית ויש רצון לשלב קטע קריינות, יש לבצע אותו באמצעות קריינים אשר אנגלית היא שפת האם שלהם וכי הם שולטים היטב בכל המונחים המקצועיים, סלנגים, אינפורמציה שיווקית ומבטא נכון ותקני וברמה הגבוהה ביותר אשר יסייע ביצירת אמון בין החברה לבין קהל היעד וירתק אותם לצפות בסרטון, מתחילתו ועד לסופו.



סרטון תדמית באנגלית