fbpx

כל מה שרציתם לדעת על סרטוני אנימציה

איך להפוך רעיון לסרטון אנימציה

סרטון תדמית לקידום העסק הוא אחד מהכלים היעילים ביותר לבסס את נוכחות העסק שלך בפלטפורמות הדיגיטליות ולחשוף אותו לעשרות אלפי עיניים ביום. לסרטון וידאו יש סיכוי גבוה בהרבה להגיע לתוצאות גבוהות בגוגל ומעלה את הסיכוי להקלקה באופן משמעותי. לאחרונה, בוחרים עסקים רבים לפנות לסטודיו לאנימציה ולהפיק סרטון תדמית לעסק באנימציה.

יתרונות הפקת סרטון אנימציה

להפקת סרטון תדמית באנימציה יתרונות רבים ומגוונים.

נגיש יותר

משהו בדמות מצוירת שובה לנו מיד את הלב. אולי זה בגלל שרובנו גדלנו על אנימציה, או בגלל העובדה שדמות מצוירת משאירה לנו הרבה מקום לדמיון ומאפשרת לנו להזדהות איתה ביתר קלות, אך מה שבטוח הוא שקטעי אנימציה שובים את תשומת הלב ואת ההקשבה שלנו.

הגבול היחיד הוא הדמיון

בניגוד לסרט מצולם בו אנחנו חייבים להתחשב במגבלות המציאות, בסרטון מצויר אין כל גבולות למה שניתן לעשות. סטודיו לאנימציה מקצועי יאפשר לך להציג בסרטון כל דבר שרק יעלה על רוחך על מנת להציג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

קל להבנה

בעזרת אנימציה ניתן להנדס בצורה מדויקת גם את אופן הצגת הנתונים או להמחיש תהליכים שונים בצורה נגישה ונוחה.

הפקת סרטון האנימציה

מיד עם פנייתך לסטודיו לאנימציה מקצועי, יידרש ממך להגדיר את הרעיון שלך לסרטון ולזקק את תדמית העסק שלך לנרטיב שיועבר בסרטון האנימציה שלך. כדי לזקק את הרעיון שלך באופן יעיל לסרטון שימשוך את העין ויהיה מהנה לצפייה, מומלץ לעבוד בכמה שלבים.

הגדרת קהל היעד

האם המוצר שלך פונה לאוכלוסייה מבוגרת או לקהל הצעיר יותר? הדבר עשוי להשפיע באופן משמעותי על סגנון האנימציה בו יעשה שימוש הסטודיו לאנימציה שבחרת. האם אנו רוצים לשדר תדמית מקצועית ורצינית או משהו קליל, צעיר וכיפי? האם הסרטון צריך להיות מצחיק, או אולי דווקא להעביר מסר שמזמין את הציבור לקחת סוגייה כזו או אחרת ברצינות ולהציג את השירות או המוצר שלנו בתור הפתרון לסוגייה? חשוב שנשאל את עצמנו היטב למי הסרטון שלנו פונה, מה הוא רוצה להעביר להם וכיצד הסרטון אמור להעביר את המסר.

ניסוח הרעיון

על מנת שהסרטון יהיה משכנע, חשוב מאוד שנישאר קוהרנטיים. לכן, בכל מפגש שנעשה עם סטודיו לאנימציה שנבחר, חשוב שנשאל את עצמנו היטב מה מבחין את העסק שלנו מהעסקים המתחרים. הפתרונות שהמוצר שלנו מציע והיתרונות הייחודיים שלהם הם במובן רב העלילה של סרטון האנימציה שלך. מכיוון שחברת לעבוד עם סטודיו לאנימציה, האפשרויות שלך להמחיש את הייחודיות הזו הן בלתי מוגבלות. חשוב שנשמור על ראש פתוח ונחשוב על הדרך המעניינת והמושכת ביותר להעביר את הייחודיות הזו ולתרגם אותה באופן ויזואלי.

בחירת סטודיו לאנימציה

חשוב שנבחר בסטודיו לאנימציה שיהיה אמין, מקצועי ועם מוניטין רב שנים בתחום שיוכל להציג בפנינו הצלחות קודמות בתחום הקידום הדיגיטלי. מומלץ לבקש מהסטודיו נתונים על היקף הקידום שהסרטון שהפיקו אפשר, לראות סרטוני אנימציה לעסקים / עבודות מוצלחות במיוחד ולשמוע יותר על הניסיון והידע המקצועי של הצוות שילווה אותנו בתהליך המשמעותי הזה שעשוי לקחת את העסק שלנו למחוזות חדשים.