fbpx

חשיבות הוידאו השיווקי בשיווק B2C

היזמים הינם הלב הפועם של הכלכלה בימינו, הם מניעים חדשנות ויוצרים מקומות עבודה, ממציאים המצאות חדשות ויוצרים רעיונות חדשים. הרצון לשנות, להשפיע ולחדש, בשילוב עם אינטואציה לזהות מיזמים חדשים הוא הבסיס ליזם מצליח. עסקים חדשים רבים שמים להם למטרה להמציא מוצר מקורי וחדשני בכדי למתג את העסק כעדכני ומוביל בתחומו. המיקוד של העסקים בפיתוח מוצרים חדשים הוא חשוב והכרחי אבל צריך להתבצע באופן מחושב בכדי להימנע מסיבוכים פוטנציאליים. חלק מהעסקים משקיעים את כל המשאבים שלהם על פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, וכפועל יוצא מזניחים את השיווק והמיתוג, דבר שעלול לפגוע בהם בהמשך הדרך. 

סרטוני שיווק בוידאו – חשיבות השיווק בקרב עסקים בצמיחה

האמת הפשוטה היא שהשיווק חשוב בדיוק באותה המידה כמו המוצר, תיעדוף של אחד על גבי השני משמעותו לוותר על מחצית מהמשוואה. כל מוצר / שירות צריך לקוח, שיווק B2C הינו הכלי שמאפשר לנו להתחבר לצרכנים. עסקים צעירים, בצמיחה, לא יכולים לוותר או לדחות את העיסוק בשיווק (שיווק בוידאו במיוחד) לעתיד, להפך- עליהם להשקיע בשיווק כבר מההתחלה.  בחינה של השפעת הפרסום על כלכלת העולם מבהירה עד כמה הפרסום הוא קריטי בעולם העסקים. כל שנה, קרוב לשש-מאות ביליון דולרים מושקעים בפרסום, במגוומדיות שונות, תעשיית הפרסום מהווה 1.3% מכלכלת ארה”ב. כיום, הפרסום מהווה מקור הכנסה מרכזי עבור כל סוגי המדיה- טלויזיה, רדיו, דפוס, ואפילו עולם האינטרנט, זאת כיוון שמאות אלפי עסקים מוכנים להשקיע כספים אדירים על מנת להגיע ללקוחות חדשים ולבסס את המותג שלהם. 

בואו נדבר על מיתוג 

מיתוג (מושג שמטרתו להבליט את ההיבטים השונים של העסק- שם, עיצוב, סמלים וכל מאפיין אחר המייחד את העסק) הופך לעיתים קרובות למרכיב משמעותי ביותר בדרך להצלחה. ההיסטוריה הצרכנית העדכנית מציגה מקרים שהצרכן מתעדף מותג על פני איכות. על מנת לבסס אמירה זו, בואו נבחן את אסון ה”NEW COKE” של חברת קוקה קולה- באמצע שנות השמונים פיתחה קוקה-קולה משקה שנקרא NEW COKE. המשקה היה מבוסס על מתכון משודרג של הקולה, בהתבסס על מחקרי טעימה מקיפים. מבחני הטעימה הוכיחו בצורה חד משמעית שמרבית הצרכנים מעדיפים את הטעם של ה”NEW COKE” על פני הקולה המסורתית המוכרת. בשנת 1985 קוקה-קולה התחילה להפיץ את ה-NEW COKE, דבר שייצר הייפ והוביל לצניחה מיידית במכירות ולמחאה והתנגדות מצד הציבור. על אף שה-NEW COKE הייתה טובה יותר כמעט ללא עוררין (לפחות מבחינת הצרכנים שהעדיפו את הטעם), יחד עם זאת חברת קוקה-קולה עשתה טעות בכך שהסיקה שהמוצר הוא הדבר היחידי שחשוב. בעצם השינוי שיצרו במותג העקבי והמוערך שלהם החברה יצרה ניכור בקרב חלק ניכר מבסיס הלקוחות שלה. החברה הפסיקה את ייצור ה-NEW COKE מספר חודשים לאחר ההשקה. מוסר ההשכל של הסיפור הוא לא לומר שהמוצר אינו חשוב, אין כמובן ויכוח על חשיבות המוצר. זוהי למעשה תזכורת לכך שלמיתוג מושכל יש חשיבות אדירה בדרך להצלחה, זהו מוסר השכל חשוב חיוני עבור חברות הנמצאות בתחילת דרכן.  

יצירת זהות מותגית דרך סרטוני שיווק

זהות המותג הינו דבר הנבנה ומתפתח בשנותיו הראשונות של העסק, זהות המותג הופכת מוגדרת וברורה יותר, עם הזמן, כאשר העסק מגבש הבנה לגבי מיהם הלקוחו, מה משמעות המוצר עבורם, מהי אישיות החברה, ועוד מגוון תחומים אחרים. עם זאת, חברות מנוסה לא מפסיקים לפתח ולשפץ את המותגים שלהן. מספר מותגים בינלאומיים מפורסמים אף שינו את הלוגו שלהם עם השנים – חברות כמו דלתא, UPS, KFC ועוד. לא משנה היכן אתם נמצאים במסע שלכם בפיתוח המותג, עבודה עם קאובוי הפקות היא דרך נהדרת לייצר רעיונות חדשים. הצוות המקצועי שלנו מורכב מאמני שיווק אשר ישמחו לעבוד איתכם ולעזור לכם לנצל את מלוא הזדמנויות המיתוג החזותי של העסק.

וידיאו שיווקי

אנחנו בקאובוי הפקות מייצרים שילוב מנצח בין מיתוג חזותי חזק, העברת מסרים אפקטיבית ושיווק אינטיליגנטי, כל זאת באמצעות יצירת סרטוני שיווק וידאו ייחודיים.סרטון שיווק איכותי משלב תמונות מושכות עין, תסריטים בלתי נשכחים ופסקול המייצר חיבור רגשי. שילוב שכזה מאפשר לוידאו להשפיע בצורה מעמיקה על הצופה, וזו הסיבה שהשקעה בשיווק בוידיאו היא החלטה נכונה.  כידוע, סרטוני שיווק בוידאו נכנסו לחיינו עם עליית הטלוויזיה בשנות החמישים. חברות קפצו מייד על האפשרות להציג את עצמן בפני קהלים שונים ומגוונים בצורה כל כך דינאמית- אחרי הכל, הווידיאו מציע מספר יתרונות ששום פורמט מדיה אחר לא יכול:

  • וידאו מציג את המידע הרב ביותר בזמן הקצר ביותר.
  • וידאו מושך את תשומת הלב טוב יותר מאשר טקסט, צליל או תמונות בלבד.
  • וידאו מעורר תגובה רגשית חזקה יותר מהפורמטים האחרים.

מאז עליית האינטרנט, הווידיאו הפך לחשוב אף יותר. כעת אנו יכולים לצפות בווידיאו לפי דרישה, כמו גם לשתף אותו עם חברים ובני משפחה. לפני האינטרנט, פרסומת מצחיקה יכולה הייתה להגיע לקהל רב של מיליונים רק במידה ושודרה בפריים-טיים (לדוגמא בחצית הסופרבול) אך בימינו ניתן לשתף סרטון תדמית מצחיק בכל עת ובכל מקום ולצבור מיליונים על מיליוני צפיות בין לילה. אודות לכך, הווידיאו באינטרנט הפך, ככל הנראה, לכלי השיווקי החזק ביותר שקיים. 

צרו אנימציה מדהימה בעזרת קאובוי הפקות ושיווק בוידאו

יכולת השיתוף של סרטונים אינו הדבר היחיד שהשתנה מאז תחילת שנות ה -90, עלות הפקת סרטון מקצועי ואיכותי השתנתה אף היא. כיום, אפילו חברות קטנות יכולות להרשות לעצמן להפיק סרטונים מקצועיים בהתאמה אישית מלאה (ובהתחשב בתועלות שסרטוני שיווק הללו יכולים להציע, נכון לומר שהן לא יכולות להרשות לעצמן לא לעשות זאת!)           אנחנו בקאובוי הפקות מתמחים בלעזור לעסקים למצוא את ה”קול” שלהם בעולם השיווק בוידאו והמיתוג החזותי. אנחנו מאמינים שכל חברה יכולה וצריכה למקסם את הקמפיינים השיווקיים שלה באמצעות סרטונים מעוצבים היטב, צרו עמנו קשר למידע נוסף על שירותי הוידאו שלנו.