fbpx

השפעתו של סרטון תדמית על לקוח הקצה

סרטון תדמית הינו חלק ממערך השיווק והפרסום של כל עסק אשר מכבד את עצמו ומעוניין למצב אותו בראש הפירמידה העסקית אשר כוללת עסקים רבים המתחרים מולו את פלח שוק מוגדר ומצומצם. המטרה היא ליצור בידול משאר המתחרים ולהציג את היתרונות והייחודיות שהעסק שלך מביא, לעומת המתחרים שלך בשוק. סרטון תדמית, הוא השופר של העסק כלומר, הוא מציג לכול הצופים בו את האני מאמין של העסק, את השירותים  והמוצרים הייחודיים שהוא מספק, את העומדים בראשו, את החזון של העסק ואת הייחודיות שהוא מביא לזירה העסקית. 

המטרה של סרטון תדמית, היא לגייס לקוחות ולהגדיל את מאגר הלקוחות אשר ירכשו את המוצרים והשירותים שיש לאותו עסק לספק, ובכך להגדיל את הרווחיות העסקית ולשמור על יציבות כלכלית לטווח הארוך. בלעדי לקוחות, לשום עסק אין זכות קיום ומכאן התלות של כל עסק, בלקוחות והרצון להגדיל את מאגר הלקוחות באמצעות שיטות שיווק ופרסום רבות ובתוכם סרטון תדמית.

כלי מוצלח לקידום מכירות ופרסום עסקי

סרטון תדמית הוא החוט המקשר בין לקוח הקצה לבין העסק עצמו. סרטון תדמית פורש בפני הלקוחות  את הפעילות העסקית של אותו העסק, מתוך מטרה לאפשר להם להכיר את העסק מקרוב, להתרשם ממה שיש לו להציע ומהאופן בו הוא צמח וביסס את מעמדו. במידה וסרטון התדמית ייעשה ברמה מקצועית גבוהה ובהתאם לכללי הכנת סרטון תדמית איכותי, הצופים בו ירותקו אליו ויצפו בו מתחילתו ועד לסופו, תוך ספיגת כל המסרים שהושתלו בתוכו מבעוד מועד ואשר מטרתם היא להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים שצופים בסרטון התדמית, לכדי רכישת השירותים והמוצרים הייחודיים אשר העסק בחר לפרסם ולשווק במסגרת אותו סרטון תדמית. 

אחד הקשיים של סרטון תדמית, הוא לרתק את הצופים בו מתחילת הסרטון ועד לסופו וזאת על מנת כי הם ייחשפו למלוא המסרים הטמונים בסרטון, אשר יניעו אותם לפעולת הרכישה הרצויה לכל עסק ישנם שיטות רבות למשוך ולצוד את עיניי הצופים לכל אורך הסרטון, בין היתר ניתן להשתמש בקריינות מעניינת, מוזיקה המתאימה לקהל היעד, שימוש באנימציה מושכת, צלילים ייחודיים ועוד מגוון אלמנטים סוחפים ומרגשים אשר לוודאי, יבצעו את העבודה ויובילו את הלקוחות הפוטנציאליים, לצפייה בסרטון התדמית, מתחילתו ועד לסופו.