הפקת סרטי תדמית, מוצר, הסברה ופרסומות

בדרך קולנועית, שיווקית וזכירה, צוות הקאובויים דוהרים איתכם קדימה.

ברוך הבא למערב הפרוע, כאן אין ממש חוקים או גבולות לדמיון. אנחנו מעלים מותגים על הסוס עם סטוריטלינג לא מרוסן באנימציה ווידאו.

cloud cloud
left_img right

 

  • REX

    REX

     

  • TrustPeers

    TrustPeers

  • Evolution

    Evolution

  • Copulla

    Copulla

  • NICE NEVA

    NICE NEVA

  • Agan Industries

    Agan Industries

  • ThinkCyber – Specto

    ThinkCyber – Specto

  • Genie

    Genie

  • Cinten

    Cinten

  • P2M

    P2M

  • SaveMe

    SaveMe

  • Shilat Drone

    Shilat Drone

האגדה מספרת ש…

  • מוריה, מנהלת שיווק, אוניברסיטת אריאל

    צוות קאובוי הפקות למד את החומרים והנושא לעומקם ולאורך כל ההפקה הפגין המון יצירתיות ונדרש לעמוד בלוחות זמנים צפופים. התהליך היה מקצועי ביותר והשירות אישי ומהנה. התוצאה היתה מעבר למצופה העומד בסטנדרטיים בינלאומיים והכי חשוב תרם רבות להצלחת היעד העסקי."

  • עומר, מנכ"ל, איילייט

    מקצוענות, יצירתיות וקשב אין-סופי לצרכים ולבקשות שלנו ולא היינו קלים. תודה רבה על שיתוף פעולה מוצלח ומהנה, שאפו ענק ומומלץ בחום!

  • אלי, מנהל שיווק, סינקסייבר

    תודה על שיתוף הפעולה בהכנת סרטון שיווק המוצר שלנו. תקופת ההכנה תוכננה היטב. התוכן והפרטים תואמים את הציפיות שלנו בסרטון. בסופו של דבר, המשוב שאנחנו מקבלים מהשותפים שלנו מראה לנו שעשינו עבודה סופר טובה!

  • נורית, מנהלת תחום תוכן והפקות, לפ"מ

    ברצוני לציין את המקצועיות והזמינות של צוות החברה, את השירות האישי ותהליך העבודה המהנה, כל זאת במקביל לדרשה לעבוד בתקציבים מוגבלים ולעמוד בלו"ז צפוף ביותר

  • נטע ואוהד, בעלים, ייבואני פטקנייד

    נהנינו כל כך מההפקה ומהתוצרים של הסרטון הראשון, שהחלטנו מיד לאחר מכן לשחרר עוד תקציב משמעותי לסרטון נוסף. כצפוי, צוות הקאובויים עמדו בכל הסטנדרטים ואף התעלו עליהם. התוצאה יוצאת דופן עם הישגים מסחררים ברשתות החברתיות (מאות אלפי צפיות והמון לייקים ושיתופים)"

  • עמית, מנהל שיווק, אלעל

    קאובוי גילו גמישות מחשבתית, מקצועיות רבה, מענה מהיר וזמינות ונענו לכל בקשותינו. כל אלה תרמו להצלחת הסרטון והעברת המסרים באופן מדויק, מקצועי, חוויתי ומעניין והתוצר הסופי נפלא, איכותי ומדויק. אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה עם קאובוי הפקות ואני ממליץ בחום על עבודה עם אבי שהינו אדם אמין, הוגן, חרוץ, מקצועי ויצירתי ביותר."

  • יפעת, מנהלת שיווק וולסטריט בי"ס לאנגלית

    אני אוהבת את הרוח שלהם. הם אומנים ותמיד עונים בהצלחה על כל הבריפים שלי!"

  • אורלי, אינטגרטור, משרד הבריאות

    צוות קאובוי הפקות נדרש לעמוד בלוחות זמנים צפופים ביותר תוך התמודדות עם שינויים ומציאת פתרונות יצירתיים. לאורך כל הדרך, הצוות ליווה את אנשי האגף והיה זמין בכל שעות היממה והביע המון סבלנות ותמיכה."

  • טובה, מנהלת שיווק, אריקום

    קאובוי הפקות עבדו איתנו על שלושה סרטוני שיווק באנימציה נפלאים. אנחנו מתענגים על תוצאות עבודתם. בכל אחד מהפרויקטים, גיליתי שהם עוזרים ומגיבים בצורה יוצאת דופן לאורך כל התהליך, החל ממיצוי המסרים בתסריטים לפיתוח קונספטים ויזואליים, ועד לדיוק בפרטים הרבים והקטנים שהופכים סרטון למהוקצע. אני ממליצה עליהם בחום.

  • גיל, מנכ"ל, נוביסיין

    התחלנו לעבוד עם קאובוי הפקות בעקבות המלצה על מספר פרויקטים במקביל. הצוות הוא אחד היצירתיים והמקצועיים שיש. אנחנו ממשיכים לקבל המון פידבק חיובי מהשותפים שלנו על העבודה שלהם."

להיות קאובוי

מבחינתנו להיות קאובוי זו קודם כל אחריות גדולה ומחוייבות להצלחה לא רק של התוצאה אלא גם של התהליך.

חשוב לנו לתת מענה מהיר, להיות בקשב ולעשות כל מה שנדרש כדי לספק תוצאה שתואמת באופן מושלם לציפיות ואף יותר.

מרגש אותנו האקשן של לו"ז בלתי אפשרי והסיפוק הגדול והמיוזע של העמידה ביעדים... מוזמנ/ת לאתגר אותנו.

תנו לי עוד
  • 500

    שעזרנו לחברות לגייס - בשטרות לא מסומנים

  • 1000

    מותגים שהקאובוי הציל – עם סרטונים ששווים זהב

  • 35842

    שניות שהופקו, צולמו והונפשו – והאקשן רק מתחיל

הפרסים שלנו

קאובוי הפקות הינו סטודיו זוכה פרסים. בין הפרסים שזכינו בהם: 4 קקטוסים עבור עבודות למשרד פרסום אינטראקטיב. וכמו-כן, זכייה בתחרות אנימציה בינלאומית בנושא “דמוקרטיה” עם מאות הגשות מסביב העולם עבור אניבום וערוץ ההיסטוריה האמריקאי. מעבר לזה, אנו עוזרים לסטרטאפים ומותגים לזכות בתחרויות ולהשיג יעדים עסקיים עם המון סיפורי הצלחה

מקצה לקצה

  • סאונד

    עכשיו, נשאר להתאים את מוזיקה אווירתית, ולבחור אפקטים קוליים להעצמת הריגוש. וכמה שאנחנו אוהבים ריגושים...

  • הפקה

    כאן האקשן האמיתי קורה. בכל הפקת וידאו ואנימציה בדו ובתלת מימד, צוות הקאובויים המנוסה שלנו מכוונן את כל האקדחים ומפיק לך סרט מדויק וזכיר.

  • סטוריבורד

    בשביל שיהיה לך קל לדמיין את הרעיונות המטורפים שלנו, אנחנו ממחישים בסקיצות מה אנחנו מתכננים, כך שיש מקום להמשיך לדייק דברים בשלב מוקדם יחסית.

  • קונספט ארט

    זה השלב בו האמנים שלנו לומדים טוב טוב את ספר המותג שלך, ומגבשים את השפה העיצובית, ואם עוד אין למותג שפה מגובשת אנחנו כבר נדאג לזה

  • תסריט וקריאייטיב

    הכנו שאלון בריף בדיוק בשבילך, שיכווין אותך להיות יותר ממוקד. אנחנו כבר ניקח את הבריף ונעשה ממנו פוייקה

 

  • סרטוני אנימציה לעסקים

    סרטוני אנימציה לעסקים הם סרטונים שנועדו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק. הסרטונים הללו מפרטים את המוצרים או את השירותים שהעסק מעניק ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלו תוך בידול מהמתחרים ע”י חיזוק היתרונות של המותג ומיצובו בהתאם בשוק. המקצוענים של קאובוי הפקות מתמחים, בין השאר, בהפקת סרטוני אנימציה בדו-מימד ותלת-מימד ומגוון אמצעים אחרים, שעשויים לקדם את העסק ולהגדיל את החשיפה שלו ואיתה את המכירות.

  • סרטוני אנימציה לעסקים – מה זה בעצם

    סרטוני אנימציה לעסקים נועדו לספק הסברים תמציתיים, קולעים ובעיקר ברורים על הפעילות של העסק, הן בתחומים העסקיים והן בתחומים רבים נוספים. לרוב, סרטוני אנימציה מהווים תחליף איכותי להפקת סרטי תדמית לעסק או סרטים העוסקים באופן ישיר במוצרים או בשירותים של העסק. את הדמויות המציאותיות בסרטונים הללו מחליפות דמויות מצוירות ומונפשות, המבצעות לכאורה בדיוק את אותם הדברים שהדמויות בסרטי פרסומת תדמיתיים או אחרים היו אמורות לבצע. אבל היתרון הגדול של סרטוני האנימציה, טמון בעובדה שהם יכולים להמחיש פעולות מורכבות של העסק, בלי כל צורך להסתייע באמצעים מיוחדים, פירוטכניקה או צילום סרטים במקומות או אתרים מרוחקים, ההופכים את הצילומים ליקרים. כל אלה, בלי קשר לעלויות הכרוכות בשיתופם של שחקנים מקצועיים, ועל אחת כמה וכמה ידוענים מוכרים, שעלולה לייקר גם היא את סרטוני התדמית לעסק. מרבית הלקוחות הפוטנציאליים הצופים בסרטי אנימציה, מתחברים אליהם בקלות יתרה ועשויים להפיק מהם תועלת מרובה. סרטוני אנימציה עשויים לכלול סרטוני תדמית, סרטונים שיווקיים או כאלה המתמקדים במוצרים או שירותים ספציפיים שאותם העסק מספק ללקוחות שלו.

  • סרטוני אנימציה לעסקים – תדמית, סרטוני הסברה ומה שביניהם

    סרטוני אנימציה לעסקים כוללים סרטוני תדמית, אשר המטרה המרכזית שלהם היא שינוי תדמית ביחס לעסק, או החדרה שלו לתודעה של הצופים הפוטנציאליים בסרטים כעסק שהתרומה שלו משמעותית לחברה לסביבה או לכלכלה. סרטוני אנימציה הסברה/מוצר/שיווק נוגעים בעיקר למוצרים או לשירותים ספציפיים ונועדו לקדם את המכירה או ההסבר שלהם ולהניע לפעולה כמו השארת פנייה לחברה המשווקת או לשפר את חוויית המשתמש. בעולם המודרני, שבו הרשתות החברתיות והאינטרנט הם אמצעי השיווק העיקריים, סרטוני אנימציה לעסקים הם האמצעי השיווקי היעיל ביותר.

  • סרטון אנימציה לעסק

    סרטון אנימציה לעסק הוא אחד האמצעים החזקים ביותר, המקובלים כיום בקרב מפרסמים מצד אחד, ובעלי עסקים מצד שני, הן לצרכי תדמית והן לצרכי פרסום של מוצרים ושירותים שונים. חברת קאובוי הפקות מתמחה בהפקה של סרטוני אנימציה לעסק, כמו גם איורים, סרטוני פרסום וכן סרטוני הדרכה למוצרים או שירותים שונים. המקצוענים של החברה עומדים לשירות הלקוחות בעצה ובמעשה, להפקת סרטוני האנימציה וסרטוני התדמית האיכותיים ביותר.

  • סרטון אנימציה לעסק  – מהם סרטוני אנימציה ומה היתרונות שלהם

    סרטון אנימציה לעסק הם למעשה סרטוני הנפשה. הסרטונים הללו מסייעים לצופים להכיר טוב יותר את העסק ולהתחבר לשירותים או למוצרים השונים שהעסק מציע. סרטוני האנימציה יכולים לשמש כסרטוני פרסומת – קרי סרטונים המתמקדים במוצרים או בשירותים ספציפיים אשר עסקים מעניקים, או מציעים ללקוחות שלהם. סרטים כאלה יכולים לשמש גם כסרטוני תדמית – סרטונים המציגים את האיכויות של העסק, את התרומה שלו לחברה או את התרומה שלו לסביבה. בכל מקרה, התדמית הפכה בשנים האחרונות למרכיב מרכזי בעולם השיווק. הלקוחות אינם צורכים רק מוצר או שירות, הם צורכים גם את התרומה של מי שמספק את המוצר או השירות לחברה ולסביבה. היתרון המרכזי של סרטון אנימציה לעסק טמון בעובדה שהוא יוצר אפקט דומה מאד לזה שנוצר בעקבות צפייה בסרטון פרסומת, כשטווח העלויות של הפקת סרטון האנימציה הוא רחב, ואפשר להתאים אותו לצפי החזר ההשקעה עליו. זאת ועוד, סרטון תדמית תורם בעקיפין לקידום העסק והתועלת שלו ישירה ומיידית וגם ארוכת טווח.

  • הפקת סרט אנימציה

    מי שמפיק את התועלת הרבה ביותר מהשילוב שבין עלויות צנועות לאיכות גבוהה של סרטון אנימציה לעסק, הם בעיקר עסקים קטנים ובינוניים. עד לפני מספר שנים, העסקים הללו הודרו למעשה מעולם הפרסום. זאת, פשוט כיוון שלא היו בידם המשאבים הנדרשים להפקת סרטי פרסום איכותיים ובכלל. סרטון אנימציה, בשילוב התועלת הרבה הכרוכה בפרסום ושיווק במנועי החיפוש, מעניקה גם לעסקים בינוניים ואפילו קטנים, את האפשרות להפוך למובילים בתחום. זאת, תוך הדגשת האיכות שלהם במינימום מאמץ והשקעה. זה ברור שככל שהתקציב גדול יותר כך אפשר לייצר סרטון יותר מושקע ואיכותי, לכן רצוי להפיק אצל חברה אמינה עם יכולות ורסטיליות כמו קאובוי הפקות כדי למקסם את ההשקעה אל מול התקציב הנתון.

  • הפקת סרטון אנימציה

    הפקת סרטון אנימציה היא אחד האמצעים היותר יעילים שבהם עסק יכול להסתייע, כאשר הוא מעוניין להגדיל את החשיפה של מוצר או שירות שהוא משווק. כשמדובר בהפקת סרטונים, הפקות וידאו ומגוון רחב של סרטי תדמית ואחרים, קאובוי הפקות נמצאת בחזית העשייה. המומחים של קאובוי פועלים להגדלת המכירות והחשיפה של העסק וממצים את האפשרויות הגלומות באנימציה. בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא, ונעסוק בחשיבות של סרטוני אנימציה איכותיים.

  • הפקת סרטון אנימציה – מה זה בעצם

    הפקת סרטון אנימציה היא בעצם יצירה של סרט שמעביר בעזרת הנפשה של דמויות מצוירות, מסרים שאותם מעוניין היוצר של הסרטון להעביר לקהל הצופים. סרטון אנימציה איכותי הוא אמצעי מוכח להעברה יעילה של מסרים, הסברים או תובנות. זאת, בהנחה שהיוצרים של הסרט קשובים לרחשי ליבם של הצופים ויודעים לזהות את ההעדפות שלהם ואת הדרך הנכונה להגיע אליהם ולהחדיר את המסר או האמירה הרלבנטית לתודעה שלהם

  • העברת מסרים למשתמשים בתוכנות או באתרים

    הפקת סרטון אנימציה איכותי, מאפשרת ליוצרים שלו להעביר מסר ברור ואיכותי למשתמשים בתוכנות שונות, באתרים או באפליקציות. סרטון האנימציה יכול להעניק מבט כללי על האתר, או להסביר שלבים שונים בשימוש בו, באפליקציה או בתוכנה ייעודית.

    העברת מסרים מורכבים במילים פשוטות: אחת המטרות של סרטון אנימציה איכותי, היא העברת מסרים מורכבים במילים פשוטות. דוגמה טובה היא העברת המסרים באשר למטרות של ארגונים שונים, שהוקמו למטרות מסחריות, פוליטיות או מטעמים אידיאולוגיים. ההצלחה של סרט אנימציה, תלויה במידה רבה במידת הבהירות של המסרים וביכולת שלהם להשפיע על התודעה של הצופים.

  • אנימציה לעסקים

    הפקת סרטי אנימציה התבררה עם השנים כאמצעי יעיל מאד להעברת מסרים. אם תמונה שווה אלף מילים אז סרטון 60 שניות שווה 1.8 מליון מילים, המכיל מסרים ברורים וחד משמעיים ותורמים להעברה יעילה של מסרים, הסברים ותובנות. לפיכך, בעלי חברות, עסקים ומנהלים בגופים פיננסיים משמעותיים, מעדיפים את השימוש בסרטי אנימציה על פני דרכים אחרות לפנות לקהל הצופים, כאמצעי ללכוד את תשומת ליבו המלאה של קהל הצופים.

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    לכל שאלה אנחנו כאן. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם