סרטונים לגיוס כספים
סרט גיוס משקיעים- ככה תגיעו למטרות שלכם
סרטונים הפכו להיות כלי משמעותי ביותר בתהליך גיוס כספים – בין אם גיוס הכספים מתבצע דרך תורמים או משקיעים. ארגונים, חברות ואנשים פרטיים רבים שהבינו עד כמה גדול הוא כוחם של הסרטונים, הצליחו להגיע באמצעותם למטרותיהם – להוציא לפועל רעיונות מגוונים ולהשיג מטרות שונות.
בכל רחבי העולם נעשה שימוש בסרט לגיוס משקיעים – מחברות סטארט אפ ועד מוסדות אקדמיים ומארגוני צדקה ועמותות עד אנשים פרטיים שמטרתם לממן טיפולים רפואיים יקרים.
כידוע, גיוס כספים הוא לא משימה פשוטה, בהחלט ניתן לומר שמדובר על אתגר משמעותי, שכן התחרות בין מגייסי הכספים עצומה ואנשים אינם ממהרים לשלוח את היד אל הכיס ולתרום או להשקיע.
כדי להצליח לגייס כספים יש צורך ביצירת עניין וסקרנות, יש להלהיב, להרשים, לרתק ובמילים אחרות – לפרוט על מיתרי הרגש.
עוד על סרטונים לגיוס כספים
-
הפקת סרטון לגיוס המונים – יתרונות משמעותיים על פני שימוש באמצעים אחרים
אם משווים בין סרטון לגיוס משקיעים ובין שימוש באמצעים אחרים שמטרתם לגייס כספים מתורמים או משקיעים, ניתן לראות כי להפקת סרטון לגיוס המונים יש יתרונות משמעותיים על פני שאר האמצעים, שיכולים להיות למשל: הצגת מצגות בפגישות עסקיות, הרצאות או חלוקת פליירים.
באמצעות סרטוני וידאו או אנימציה ניתן לייצר רושם ראשוני מוצלח ולגרום לאנשים להשקיע את כספם.
סרטון לגיוס המונים קצר וממוקד שמושך את הצופה, מסקרנים אותו ומספקים לו את המידע בצורה מזוקקת וברורה, מאפשרים לו להבין במהירות מדוע כדאי לו לסייע לאותו אדם, עסק או ארגון. בין אם מדובר על תורם או משקיע.
כדי להצליח להשיג את המטרה ולגרום למשקיעים ותורמים לשלוח את ידם אל הכיס, יש צורך בעבודה מחושבת ומדויקת. שילוב בין אנשי מקצוע מנוסים שמתמחים בתחומים שונים, יצירת תסריט ממוקד, חד וברור, שימוש באנימציות מדליקות וצילומים איכותיים, קולות, צבעים, קצב, מוזיקה, מיצוב נכון – כל אלו הינם חלק בלתי נפרד מיצירת סרטון מנצח שמוביל למטרות – לעורר אמון ולגעת ברגש.
-
COWBOY – רואים את החלומות בדמיון והופכים אותם למציאות
כמות היזמים שמסתובבים להם בעולם עם חלום אך אינם יכולים לממש אותו בשל מחסור בכספים הינה עצומה. חלק מהיזמים הללו מרימים ידיים, שכן הם לא מאמינים שניתן לגייס את הכספים הנחוצים לצורך הגשמת חלומם. יחד עם זאת, יזמים רבים משקיעים רבות כדי להגיע למטרתם והתחרות ביניהם הופכת להיות קשה יותר ויותר.
אנו – בחברת קאובוי, אומנם שהינו לא מעט במערב הפרוע – בו קיימים לא מעט רעיונות טובים שמחכים ליום שבו הם יצאו לאור, אך טיילנו במקומות רבים נוספים ברחבי העולם.
גם אנחנו וגם הסוסים שלנו ראו יזמים שאינם מצליחים ויזמים שמצליחים, כאשר חלק מאותם יזמים הצליחו גם בזכותינו – ליתר דיוק, יזמים גייסו בעזרת הסרטונים שלנו יותר מ500 מליון דולר(!)
הסרטונים שלנו ממוקדים למטרה, מעבירים את המסרים בצורה מדויקת תוך שימוש באמצעים ויזואליים מרהיבים ומעוררים בצופים רגש.
אנו בקאובוי מבינים שכדי לכבוש את הצופים עלינו לספר סיפור – ואנו מומחים בכך.אם אתם מעוניינים להצטרף אל היזמים שהצליחו לגייס את הכספים להם הם היו זקוקים כדי להגשים את חלומם, אתם מוזמנים לפנות אלינו והצוות שלנו יסייע לכם להגשים את המטרה.
לכל שאלה אנחנו כאן. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אנשים שמו עין גם על אלו
מיומנו של קאובוי
-
5 סיבות מדוע סרטון שיווקי מקצועי הוא קריטי בפרויקט גיוס המונים
פרסום בוידיאו ככלי לגיוס הון גיוס ההמונים עובד. יותר מ- 4.9 ביליון דולר גייסו באמצעות האתר הפופולרי Kickstarter בלבד, והמגמה הזו לא מראה שום סימנים להאטה. רעיון מימון ההמונים שינה את תפיסת העולם הכלכלית של עסקים בכך שאיפשר לחברות וארגונים לקדם רעיונות חדשניים תוך סיכון נמוך ורווח גבוה. הפקת סרטונים שיווקיים מקצועיים הם בין הכלים […]
-
יצירת סרטון משקיעים מושלם
כמעט כל העסקים מחפשים משקיעים בשלב זה או אחר – ויש מגוון רחב של סיבות לעשות זאת. בין אם העסק שלכם רק הוקם ואתם צריכים למימון כדי להתחיל, אם אתם מחפשים להתרחב לשווקים חדשים ולאזורים חדשים, אם אתם מחפשים לממן פרויקט חדש. לא משנה מה הסיבה, הצעד הראשון יהיה למצוא אנשים שמוכנים להשקיע בעסק וברעיונות […]
