סרטון אנימציה ופרסום ממומן

איך סרטון אנימציה איכותי יכול לעזור לכם להגיע לקהל שלכם בעזרת פרסום ממומן?

סרטון אנימציה ופרסום ממומן – בכל תחום פעילות כמעט ישנה כיום תחרות קשה מאוד על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים. כולנו מוצפים בגירויים מכל הסוגים ובהצעות מפתות, ובהתאם בעלי העסקים עומדים בפני אתגר מורכב במיוחד כשהם רוצים למשוך את הגולשים הרלוונטיים מבחינתם, אלה שמרכיבים את קהל היעד. סרטון אנימציה הוא כלי אפקטיבי להפליא ומרשים מאוד, ועוד המלצה חמה היא לוודא שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליו – בעזרת קידום ממומן.

 

עריכת סרטונים מקצועית - סרטון אנימציה ופרסום ממומן

איך ליצור סרטון אנימציה סוחף ומרשים?

ישנם 4 כללים עיקריים ליצירת סרטון אנימציה שגם ימתג את העסק באופן מיטבי וגם יניע את הגולשים לפעולה:

  1. מסר – לאנימציה מדויקת ומושקעת יש יכולת להעביר מגוון רחב מאוד של מסרים, אבל קודם כל נדרשת בחירה של מסר. לדוגמה, “אנחנו עסק שמבין בדיוק מה אתם צריכים” או “איתנו תוכלו ליהנות מפריצת הדרך שאתם מחכים לה כל כך הרבה זמן”. סוג אחר של סרטונים מעביר באמצעות אנימציה תוכן בעל ערך לגולשים – למשל מדריך לבחירת אופניים חשמליים. בכל מקרה המסר הוא זה שמוביל את כתיבת התסריט לסרטון ואת העיצוב של האנימציה, ביחד עם ה-DNA של העסק.
  2. ייחודיות – על-מנת להתבלט ביחס לכל המתחרים נדרש בידול, ובידול מחייב ייחודיות. אנימציה היא הפורמט המושלם ליצירת סרטוני וידיאו מקוריים, כאלה שהצופים יזכרו זמן רב – כמובן תוך כדי היצמדות למסר שרוצים להעביר.
  3. מקצועיות – מן הסתם עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם סרטוני אנימציה ברמה של דיסני, אבל מצד שני גם אין שום סיבה להסתפק במוצר שנראה חובבני ולכן משדר חוסר רצינות מצד העסק. כלל זה תקף גם לגבי הוויז’ואל וגם לגבי הסאונד. הוספת כתוביות מקרינה מקצועיות והתחשבות בצופים, ולכן היא מתבקשת.
  4. הנעה לפעולה – חשוב מאוד לא לשכוח בסיום הסרטון להציג את דרכי יצירת הקשר עם העסק ולהניע את הצופים לפעולה הרצויה.

איך לקדם סרטוני אנימציה?

אחרי שהושקעו זמן, תשומת לב, כסף וכו’ ביצירת סרטון אנימציה, כדאי להשקיע עוד קצת משאבים בהצגתו לכמה שיותר בני אדם. אם הסרטון אכן מוצלח, זכיר ובעל ערך אמיתי, הצופים בהחלט עשויים לשתף אותו וכך לעזור בהפצה, אבל לפחות בשלב הראשון האחריות לכך מוטלת על העסק.

דרך אחת היא להעלות את הסרטון ליוטיוב. חשוב לבחור תמונה מקדימה מסקרנת, כותרת מושכת ותיאור מעניין (שימוש במילות מפתח בכותרת ובתיאור הוא לא קריטי, הפנייה לגולשים היא הפקטור המשמעותי). מומלץ לא להתבייש לבקש לייקים, תגובות ושיתופים – כל אלה מעלים את הסרטון בדירוג.

דרך שנייה היא להעלות את הסרטון לאתר או לדף נחיתה מתאים. במקרים אלה מומלץ ליצור גם מודעה שתפנה את הגולשים אל העמוד הרלוונטי – סרטון אנימציה וקידום ממומן בגוגל אדס (Google Ads – ממשק הפרסום של גוגל) מאפשר למשוך כמות גדולה מאוד של גולשים רלוונטיים תוך זמן קצר. גם במקרה של המודעה חשוב להקפיד על ניסוח אטרקטיבי של הכותרת והתוכן.

דברו איתנו ונשמח לעזור!

Call Now Button דילוג לתוכן